Saltar ao contido principal

"REALIDADES DELIRANTES " IV FESTIVAL AUDIOVISUAL AS BARXAS

REALIDADES DELIRANTES 
Un proxecto onde os meus alumn@s tiñan que aprender a realizar un guión cinematográfico, estudar a linguaxe audiovisual, planificar(story board), rodar, actuar, editar e realizar animacións  para os títulos de crédito inspirándose nos "motion graphics " do cine .

Traballando por grupos os ne@s de 4º ESO C asumiron o papel de director, cámaras, guionistas, editaron o son, os efectos especiais, foron actores, maquillaron, buscaron o vestuario e os escenarios. Puxemos en común cada unha das cinco curtas en distintos momentos do 2º trimestre, corrixindo  e volvendo repetir escenas  si era necesario, todos opinamos e valoramos, alumn@s e profesora.

 Aprenderon a montar unha curta, pero sobre todo a armarse de paciencia , chegando a editar e reeditar varias veces a mesma escena. Estou convencida de que non esquecerán esta experiencia , un traballo en equipo onde todos son necesarios e cada un asumiu responsabilidades.
 O profesor só foi un guía, un recurso máis para os  alumn@s, que son os auténticos protagonistas neste proceso de aprendizaxe  onde o erro sempre é necesario para seguir aprendendo.
¡Parabéns nen@s sodes marabillosos!

Tamén vos deixo o video realizado pola miña compañeira Pilo(M Jose Soto) que se encargou de organizar o evento do IV Festival Audiovisual as Barxas, xunto aos meus compañeiros Charo, Fran, Brais e Mónica Acebo, a miña compañeira de plástica que traballou na xenial decoración do festival .

¡Espectacular traballo compañeir@s !

Todo este traballo supuxo moitas horas de actividades extraescolares, tanto para os meus alumn@s de plástica, para min e os meus compañeir@s, poñendo do noso tempo persoal para conseguir sacar o proxecto adiante, algunha vez preguntáronme si este tempo é recompensado ou recoñecido dalgún xeito,(como dato podo aportar que o tempo investido en rodar e editar son todos os mércores de tres meses de 3 a 8 da tarde)o único recoñecemento que podes ter é a satisfacción de ver como os teus alumnos , aprenden , divírtense e implícanse sen importarlles a nota , en definitiva , A MOTIVACIÓN dos ne@s .


Interpretación dun conto de Woody Allen: O Alce


Títulos de Crédito, a curta non se publica


EVENTO FESTIVAL AUDIOVISUAL


Comentarios

Publicacións populares deste blog

CURSO 2023/24

Bo inicio de curso a todas e todos Este ano vou ser a profesora de Debuxo artístico, e Debuxo técnico en 1 Bacharelato , xunta ca Educación plástica, visual e audiovisual de 3ESO e 4ESO, e o proxecto competencial de 2 ESO. Aquí queda a páxina web onde vos irei comentando as Tarefas . https://sites.google.com/view/plasticabarxas2024/inicio?authuser=1

BO INICIO DE CURSO 22/23

  Bo inicio de curso a todas e todos Este ano vou ser a profesora de Debuxo artístico, e Debuxo técnico en 2 Bacharelato , xunta ca Educación plástica, visual e audiovisual de 3ESO e 4ESO, e o proxecto competencial de 3 ESO. Aquí queda a páxina web onde vos irei comentando as Tarefas .   https://sites.google.com/view/plasticabarxas2022-23/debuxo-t%C3%A9cnico-2bach

Somos finalistas no Rewind Festival

BOAS NOTICIAS ¡¡ Cabelos de batalla  e Ariadna quere ser Teseo , curtas de 4º ESO,  foron seleccionados como finalistas n o  " festival de curtametraxes internacional de Vilanova do Camí   para ser proxectados no Rewind Festival , das catro curtametraxes finalistas a nivel nacional, duas son obras do noso alumnado do IES As Barxas. Un xurado composto por profesionais da comunicación considera que as curtametraxes dos nen@s das Barxas reúnen a suficient e calidade para competir xunto outros traballos nas categoría de "Jovenes Promesas; Institutos o Directores Amateurs". http://www.rewindfestival.es/programa/curts-competicio-joves-promeses/ CABELOS DE BATALLA from EduPlástica- Luz Beloso on Vimeo . Cabelos de batalla  ,Educar como compromiso coa vida, proxecto : " Superheroes e superheroínas" MELLOR CURTAMETRAXE DE ESCOLA no "FICBUEU 2016"    Un traballo das alumnas e alumnos de  4º ESO de  Educación Plástica do IES As Barxas ,