REALIDADES DELIRANTES
Un proxecto onde os meus alumn@s tiñan que aprender a realizar un guión cinematográfico, estudar a linguaxe audiovisual, planificar(story board), rodar, actuar, editar e realizar animacións para os títulos de crédito inspirándose nos "motion graphics " do cine .
Traballando por grupos os ne@s de 4º ESO C asumiron o papel de director, cámaras, guionistas, editaron o son, os efectos especiais, foron actores, maquillaron, buscaron o vestuario e os escenarios. Puxemos en común cada unha das cinco curtas en distintos momentos do 2º trimestre, corrixindo e volvendo repetir escenas si era necesario, todos opinamos e valoramos, alumn@s e profesora.
Aprenderon a montar unha curta, pero sobre todo a armarse de paciencia , chegando a editar e reeditar varias veces a mesma escena. Estou convencida de que non esquecerán esta experiencia , un traballo en equipo onde todos son necesarios e cada un asumiu responsabilidades.
O profesor só foi un guía, un recurso máis para os alumn@s, que son os auténticos protagonistas neste proceso de aprendizaxe onde o erro sempre é necesario para seguir aprendendo.
¡Parabéns nen@s sodes marabillosos!
Tamén vos deixo o video realizado pola miña compañeira Pilo(M Jose Soto) que se encargou de organizar o evento do IV Festival Audiovisual as Barxas, xunto aos meus compañeiros Charo, Fran, Brais e Mónica Acebo, a miña compañeira de plástica que traballou na xenial decoración do festival .
¡Espectacular traballo compañeir@s !
Todo este traballo supuxo moitas horas de actividades extraescolares, tanto para os meus alumn@s de plástica, para min e os meus compañeir@s, poñendo do noso tempo persoal para conseguir sacar o proxecto adiante, algunha vez preguntáronme si este tempo é recompensado ou recoñecido dalgún xeito,(como dato podo aportar que o tempo investido en rodar e editar son todos os mércores de tres meses de 3 a 8 da tarde)o único recoñecemento que podes ter é a satisfacción de ver como os teus alumnos , aprenden , divírtense e implícanse sen importarlles a nota , en definitiva , A MOTIVACIÓN dos ne@s .
Un proxecto onde os meus alumn@s tiñan que aprender a realizar un guión cinematográfico, estudar a linguaxe audiovisual, planificar(story board), rodar, actuar, editar e realizar animacións para os títulos de crédito inspirándose nos "motion graphics " do cine .
Traballando por grupos os ne@s de 4º ESO C asumiron o papel de director, cámaras, guionistas, editaron o son, os efectos especiais, foron actores, maquillaron, buscaron o vestuario e os escenarios. Puxemos en común cada unha das cinco curtas en distintos momentos do 2º trimestre, corrixindo e volvendo repetir escenas si era necesario, todos opinamos e valoramos, alumn@s e profesora.
Aprenderon a montar unha curta, pero sobre todo a armarse de paciencia , chegando a editar e reeditar varias veces a mesma escena. Estou convencida de que non esquecerán esta experiencia , un traballo en equipo onde todos son necesarios e cada un asumiu responsabilidades.
O profesor só foi un guía, un recurso máis para os alumn@s, que son os auténticos protagonistas neste proceso de aprendizaxe onde o erro sempre é necesario para seguir aprendendo.
¡Parabéns nen@s sodes marabillosos!
Tamén vos deixo o video realizado pola miña compañeira Pilo(M Jose Soto) que se encargou de organizar o evento do IV Festival Audiovisual as Barxas, xunto aos meus compañeiros Charo, Fran, Brais e Mónica Acebo, a miña compañeira de plástica que traballou na xenial decoración do festival .
¡Espectacular traballo compañeir@s !
Todo este traballo supuxo moitas horas de actividades extraescolares, tanto para os meus alumn@s de plástica, para min e os meus compañeir@s, poñendo do noso tempo persoal para conseguir sacar o proxecto adiante, algunha vez preguntáronme si este tempo é recompensado ou recoñecido dalgún xeito,(como dato podo aportar que o tempo investido en rodar e editar son todos os mércores de tres meses de 3 a 8 da tarde)o único recoñecemento que podes ter é a satisfacción de ver como os teus alumnos , aprenden , divírtense e implícanse sen importarlles a nota , en definitiva , A MOTIVACIÓN dos ne@s .
Interpretación dun conto de Woody Allen: O Alce
Títulos de Crédito, a curta non se publica
EVENTO FESTIVAL AUDIOVISUAL
Comentarios
Publicar un comentario